Ff snel - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Romy Aaij - WaarBenJij.nu Ff snel - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Romy Aaij - WaarBenJij.nu

Ff snel

Door: Roompje

Blijf op de hoogte en volg Romy

16 Februari 2008 | Gambia, Kololi

Ik moet nog ff snel een berichtje typen want i k heb nog 10 minuten op me timer.. poehpoeh. Anders schopt big momma me der af.

Nou ff kijken waar was ik gebleven. Oja, Woensdag na het internetten hebben we wat gedronken met Frank en Laura, die huier ondertussen alweer bijna weggaan. Donderdag zijn we naar school geweest en daarna naar Kairaba politieburau om daar ons visum te verlengen. Boto ging gelukkig mee dus die kon een beetje uitleggen wat we meosten doen.

(ze hebben hier net geverfd dus ik hang met me ellebogen in de verf, pap ken je ff wat terpetine mee nemen ;))

Vrijdag weer naar school geweest, en dit keer geen sportdag maar we moesten een quiz doen met de kids van nursery 3 en 4, Na school gingen we met Boto mee naar huis om daar te lunchen. Nou t is maar wat je lunch noemt, een keuken vol met vrouwen die allemaal aan het koken waren voor ons! Hahahaha t is hier af en toe net of je de koningin bent.
Het eten was geweldig we aten Chicken Yasa (echt Afrikaans) en we zaten allemaal zo te schrokken dat we t zweet op ons voorhoofd hadden (en ik op me neus, maar das niet gek want dat heb ik ook als ik in Nederland aan de bloemkool zit) Dus toen we ons bord met rijst en kip en sla op hadden zaten we helemaal vol. MMMMM.... hahaha boto ging maar ff zakdoekies voor ons halen want we zaten de hele tijd onze neus op te halen omdat het zo pittig gekruid was. Na de kip kregen we nog een heerlijk toetje van banaan en papaya. Helemaal lekker!
's midddags werden we opgehaald door 2 leraren van school om naar een charity concert te gaan van een andere nursery school. Daar trad een hele beroemde (nog nooit van gehoorde) Kora-speler op dus dat beloofde wat. nou de leerkracht kwam 3 kwartier te laat. En toen wistie ook nog eens niet waar t concert was. Maar goped dat kan. Uiteindelijk gevonden maar t concert was ontzettend saai (vonden wij volgens hun was het ' vet gaaf' )

's avonds lekker uit eten geweest (elke avond) wanbt we hadden toch wel weer lekker trek.
Nou ik moet stoppen want der staat nog een minuut of 2 o en ik moet nog opslaan!!!!

BYEBYE
LIefs Room

  • 17 Februari 2008 - 13:21

    Melvin:

    Heeeeeeeeeeeeeeeey rooommmmmpiiiii

    Sorry dat ik al een tijdje niks heb laten horen, maar zoals je mischien wel weet ben ik net verhuist en had ik nog geen internet.

    Ik ben blij dat je het zo naar je zin heb, want toen ik je aller eerste berichtje las, had ik de indruk dat het allemaal niet helemaal was, van wat je er van verwacht had. het doet me goed om dit te lezen hihihi.

    Hier is voor de rest alles lekker.

    we missen je wel hoor,

    XXXXX melvin

  • 18 Februari 2008 - 11:28

    Manon:

    Heeej Roompie!

    Echt leuk om te lezen wat je allemaal doet! Kan me voorstellen dat de kindjes blij met je zijn daar.. wat een pukkies haha!! Veel plezier nog meid!

    Kus Non

  • 19 Februari 2008 - 15:52

    Frank:

    Heey Romy! Hoe gaat t daar?? Jammer dat we niet meer konden afspreken,zaterdag waren we uiteten bij het Sheraton Hotel, 5 sterren...best lekker:D en daarna moesten er in ons eigen hotel foto's worden genomen. Maja, evengoed leuk dat we jullie daar gezien hebben.Wij zijn zelf ook nog naar een schooltje geweest. Leuk om te zien en heb ook die zakjes met derrie gezien haha. Nou veel plezier nog ff daar, ik baal alweer van het nederlandse weer...ijs op de sloten! Doe de groeten aan de meiden en al die neigers;) XXX!

  • 19 Februari 2008 - 16:12

    Nikk:

    Nou je ipod is gelade! ik neem hem vanavond mee! hopen dat pappie hem niet vergeet haha! nou ik heb er maar wat opgegooid hoor! weet niet wat jij leuk vind hoor! haha nogg veel plezier en ik wacht op je foto's :P haha kus je zus

  • 19 Februari 2008 - 20:04

    Priscilla:

    Heey meissie,

    Zo te lezen heb je ut aardig naar je zin!
    Geweldig man, de aappies krokodillies enz...
    Ut eten ook wel te pruimen...:P
    Heerlijk he!...die kruiden...
    Zijn die kids een beetje lief voor je?
    Nou, dat zal vast wel! hawhaha
    Wel pittige klassies denk?

    Nou meis, veel plezier nog!
    Zie de fotoos wel...

    Liefs Prrrt

  • 20 Februari 2008 - 07:22

    Janine :

    Hee Room !
    Nou vanmorgen zijn Klaas, Patricia en Tiny op t vliegtuig gestapt hoor om je een paar dagen 'lastig'te vallen ..;-)
    Hoop dat je t reuze naar je zin hebt daar en laat Klaas de apen maar afschrikken ..;-) In ieder geval hebben ze geen bananen mee ...
    Over een paar uurtjes zie je je fam weer .. effe een paar hele leuke mooie dagen van maken en ... denk een beetje om Tiny he ;-) Misscihen is er wel een leuke man voor der daar ... dan blijf ik in huize Tiny wonen ... hihiihihih ...

    Gr en dikke X Janine


  • 20 Februari 2008 - 09:27

    Carola:

    Jeetje eitje :D wat maak je toch veel mee zeg. Echt onwijs leuk.
    Nou zet hem op he.
    Dikke kus Carola

  • 20 Februari 2008 - 14:03

    Agie:

    Raar idee dat jullie daar al weer bijna een maand zitten. En al lekker gewend zo te horen. En straks ook nog al die andere aaijen erbij. Ik denk trouwens dat je daar niet al te veel tijd voor hebt. Groeten van de oma van Kim (5 jaar dus net zoiets als wat jij daar hebt) en Thijs(bijna 2)en allebei gek op voorlezen. Veel succes

  • 21 Februari 2008 - 20:33

    Sjaak En Bonny:

    Hallo Romy,
    Heb je het leuk daar, met je vader, Patricia en Tiny ?
    Kunnen ze het een beetje hebben met de
    warmte, of liggen ze de hele dag op
    apegapen ? Wij hopen, dat jullie een leuke tijd met elkaar hebben en doe ze
    de groeten.
    Tot over 14 dagen,
    Sjaak en Bonny

  • 22 Februari 2008 - 13:59

    Schut Je Tieten :

    dag room wie is dit toch . Ik heb het liedje op cd. Maar heel veel plezier nog en de groetje aan klaas patricia en tiny

  • 22 Februari 2008 - 16:33

    Elena :

    Hey Romy,
    Wat ontzettend leuk allemaal! Heel veel pleier en suc6 daar! Maar dat gaat helemaal goed komen!

    Groeten, Elena

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Hier kunnen jullie al mijn resiverhalen lezen. Natuurlijk worden deze in mei weer ingevuld met ervaringen vanuit New York :D

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 76653

Voorgaande reizen:

11 Mei 2013 - 30 Augustus 2013

New York

29 Januari 2010 - 26 Maart 2010

Terug naar Gambia

25 Januari 2008 - 25 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: