Ff berichtje tussendoor - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Romy Aaij - WaarBenJij.nu Ff berichtje tussendoor - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Romy Aaij - WaarBenJij.nu

Ff berichtje tussendoor

Door: Roompje

Blijf op de hoogte en volg Romy

13 Februari 2008 | Gambia, Kololi

Hoi peopeltjes

Zomaar ff tussen de bedrijven door op internet (poehpoeh wat doen we veel)Ik kan nu super veel foto's online zetten want jullie hebben me fotoruimte cadeau gedaan JOEPIE!! Bedankt NEL en bedankt pappie, Anne onwijs bedankt voor het overmaken van het bedrag :D

We hebben zondag het apenpark bezocht waar we volgens de manager alleen met gids apen konden vinden maar waar wij een stuk of 40 aapies hebben gezien zonder gids!! hahahah Wel een best lange tocht maar wel de moeite waard.

Vandaag zijn we naar de krokodillenvijver geweest. DAar hebben we zelfs krokodillen geaaid!! JAja echt super!

Nou, hieronder alle foto's die jullie nog neit gezien hebben, inclusief ontbijt stelende aapies, krokodillen, enge beesten, lieve kindjes en ONS!!!

Byebye!

Liefs Room

• 13 Februari 2008 - 20:02

• 13 Februari 2008 - 20:03

• 13 Februari 2008 - 20:04

• 13 Februari 2008 - 20:26

Marleen:

Hee Romy!

Zo te horen hebben jullie het super naar je zin. Leuk hoor. En wat veel kinderen zeg... Moet er ff niet aan denken om ze in 1 klas te hebben. Geniet er lekker van. En super, die foto's!!

Liefs je nicht

• 13 Februari 2008 - 21:17

Sannie!:

Heeej Room!
    Jullie hebben het wel naar je zin denk....Gelukkig maar!
    Spreek je snel
    Dikke kus San....

• 14 Februari 2008 - 07:28

Mama:

hoi room, we zijn weer lekker thuis en missen jullie en het warme weer wel. Vanavond weer eens aan de piepers, of rijst met kip hahaha. Geniet nog lekker en de groeten aan al onze vrienden. BOb enz.
    dikke zoen mama

• 14 Februari 2008 - 11:41

Jan Dekker:

Goed bezig daar meid ;)
    Veel plezier nog !!!
    Kus

• 14 Februari 2008 - 16:42

Dennie:

is lees dat je het hartstike leuk heb daar lees alle berichten nu pas kon een tijdje niet op internet maar je heb al heel wat mee gemaakt als ik het allemaal zo lees nog veel plezier doegie (k)

• 15 Februari 2008 - 10:34

Marloes:

Hey Room,
    Het ziet er wel leuk uit. Ik ben benieuw naar de rest van de verhalen.
    Kus

• 15 Februari 2008 - 17:12

Lonn :

heej room!!
    ziet er allemaal te tof uit.. ben best een beetje jaloers op je!! haha
    de verhalen klinken goed meid!!
    have fun!
    kuss

• 16 Februari 2008 - 15:05

Rosa B:

Hey Sis,

wat een avontuurlijke verhalen zeg! Je haar zal wel flink blond worden door de zon? ;)
    Take care!
    dikke knuffel Rosa!