Klopgeest - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Romy Aaij - WaarBenJij.nu Klopgeest - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Romy Aaij - WaarBenJij.nu

Klopgeest

Door: Roompje

Blijf op de hoogte en volg Romy

22 Maart 2008 | Gambia, Kololi

Hahahah jaja, wat een titel, dit verhaal kan alle kanten op maar goed.

Van de week werd er op de deur geklopt. We waren net ff Sex And The City aan het kijken, ;) toen we dringend werden verzocht om naar de receptie te komen, want de manager wilde ons graag spreken! Nou lekker! Wij der heen. Wat bleek:
Volgens de manager hadden wij maar voor 1 week in het hotel betaald (nou volgens ons niet) en daar ging hij nu maar eens iets van zeggen (aangezien we er nu zal 8 weken zitten is dat wel een beetje vreemd niet?) HAhahaha maar goed, wij waren er heilig van overtuigd dat we toch echt hadden betaald. Maar volgens de manager niet en die had de baas van Travelpoort Rudy (onze touroperator) gesproken en die had volgens hem ook gezegd dat er niet betaald was. Nou eef op hoge poten die man te bellen (rudy dus) kregen we eerst een nogal niet engels sprekend vrouwtje aan de telefoon. We zagen de bui al hangen dus eef meteen maar om Rudy vragen. Hahaha en wat bleek. De manager had helemaal neit met rudy gebelt. En Rudy kan gewoon zien dat wij wel hadden betaald en dat het hotel dit zelfs al had bevestigd!!! Lekker weer hoor. Echt dom. Dus Rudy zou het verder regelen en gelukkig ziten we daarom nog steeds hier.

Gister hebben we de zus van Lidy, Sonja en Hendrie uitgezwaaid. Die zijn 1 week bij ons geweest en die hebben 1 week rondgetrokken. Nadat we gister hun hadden uitgezwaaid (onze laatste visite hier) gingen we lekker eten bij Paradiso.. MMMMMMM.. (hahaha Mam, Henk, Pap, Patries, Tiny, Vera en Sjaak zijn jullie al jaloers?>???) Nadat we hadden gegeten gingen we nog ff bij Simpele Simon aan de bar zitten en rond half 10 hoorden we het vliegtuig gaan dus wij bar te zwaaien. Hahahah dat was lidy's zus. Daarna lekker dvd's gegeken. Rond een uur of 1 gingen we slapen en we sliepen net alle3 en toen werd er toch op de deur gebeukt, ik zag ons al helemaal het hotel worden uitgezet!!! Hahahah alle3 schrokken we ons dood en als er niet een of andere grasmaaier voorbij had gereden had je ons hart volgens mij in Nederland horen kloppen. JEZUS! maar goed we bleven alle3 liggen maar toen werd er weer knoerthard gebeukt, wij te vragen wie het was. Waren het Sonja en Hendrie! hun vlucht was gecanceld omdat er een mmus in de motoer was gevlogen! Dus die zitten hier nu nog steeds!! hahahahaha
Hendrie en Sonja vliegen vanacht om 3 uur naar nederland maar tot die tijd houden wij nog ff de deur op slot ;)

Nou lieve schatten, we hebben nog een week vakantie en dan gaan we weer naar school. Ons laatste schoolweekie voordat Nel komt! Naffy (de juf van Nursery2) heeft ons al een aantal keer gebelt dat ze ons heel erg mist hahah.

Woensdag gaan we naar Georgetown, een nachtje in de middle of knowwhere. Dus Lieve zus, als je dit leest ik kan je woensdag niet bellen maar ik bel je dinsdag!! Woensdag dus ook geen nieuwe verhalen maar zaterdag weer een vers verslag met vele kiekjes ;) hahaha dag allemaal... Ik ben stiekem al een beetje aan t aftellen hoor, nog 20 ;)

Liefs Room

  • 22 Maart 2008 - 18:19

    Nikk:

    Hee Room, papa liet je smsje al zien dat je dinsdag zou bellen! Maar ik ga nu lekker in je bedje liggen tv kijken! want dat kan ik niet in me eigen kamer! En ik ben ziek daarom dus! Nou ik spreek je dinsdag! xx je zusje

  • 22 Maart 2008 - 19:03

    Loes:

    Babe!
    Morgen booming piano's, ga je missen en kijk uit naar weer samen achter de bar!
    X

  • 23 Maart 2008 - 13:00

    Margret:

    Hey Roompje,
    jullie maken toch wat mee!
    Wat 'n tijd, helemaal geweldig!
    Nog heel veel plezier samen,tot over 'n paar weekjes
    [en de Toko-reunie doen we later]
    groetjes, Margret en Ton x

  • 23 Maart 2008 - 14:03

    Mandy:

    Hee Room, nou dat is toch ook weer wat, moet je toch bijna je hotel uit ;)
    Wij zijn hier ook al aan het aftellen hoor!
    Tot snel meissie en hou nog ff vol!

    Dikke kus van mij

  • 23 Maart 2008 - 16:22

    Anne:

    Hey Room, allereerst: vrolijk pasen:)Wordt je toch bijna opgeligt in Gambia! Dat is ook wat.. maar goed dat jullie het ff nagevraagd hadden! Hier heeft het vandaag gesneeuwd en kreeg iedereen in plaats van een paas, een kerst gevoel! Over vluchten missen gesproken, ik heb vorige week mn vlucht naar Italie gemist!
    Niet vanwege een mus, maar vanwege het slechte weer in Nederland! Dus genieten jullie in Gambia nog maar volop, want in Nederland is het ook (qua weer) niet echt lekker:(.. X

  • 24 Maart 2008 - 15:20

    Sonja En Hendrie:

    Hey meiden,

    Nou wij zijn weer thuis hoor. 3 maal is scheepsrecht! (Dus mocht er vannacht weer op jullie deur geklopt zijn, wij waren het niet!). We vlogen gisteravond om 23.30 met een vliegtuig dat overgekomen was uit Portugal en vanochtend zijn we om 6.30 op Schiphol geland en jawel hoor...in de sneeuw! Dat was wel even wennen na 2 weken zon, onze tenen waren meteen bevroren. Ja helaas komt aan alles een eind dus ook aan de vakantie. We vonden het afgelopen week hartstikke gezellig en hopen dat jullie nog iets moois maken van de laatste 3 weken. En natuurlijk een voorspoedige terugvlucht toegewenst. Wij hebben inmiddels alweer een frikandelletje op:) Jaloers? Tot snel!

    Liefs Sonja en Hendrie

  • 25 Maart 2008 - 07:41

    Klaas:

    Lieve Romy,
    Ik las in Telegraaf over de mus/spreeuw/reiger/nijlpaard in de motor van dat vliegtuig en had gehoopt dat dat bij ons ook gebeurd was,zodat we nog wat langer konden blijven.Het wordt hier nog steeds kouder dus kijk er niet van op als je straks in Nederland een mammoet tegen komt maar eerst in Gambia maar wat wilde beesten bekijken en veel plezier daar.
    Dikke zoen,je vader

  • 25 Maart 2008 - 13:47

    Dorien:

    Hee Chick!
    Ik wou eigelek alleen ff zeggen dat ik je mis!!! Ik lees al je verhalen, echt leuk! Ik heb je ook nog gemailt, moet je maar ff lezen, als je tijd hebt! Ik kan niet wachten om je weer te zien! Misschien moet ik wel huilen;)

    KNUF, LIEFS, KUS!
    Door

  • 28 Maart 2008 - 06:22

    Carola:

    Haai roomp
    Wat een leule verhalen allemaal zeg :D. En die kindjes zijn echt te schattig. Nou geniet van je laatste paar weken!!
    Liefs Carola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Hier kunnen jullie al mijn resiverhalen lezen. Natuurlijk worden deze in mei weer ingevuld met ervaringen vanuit New York :D

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 76651

Voorgaande reizen:

11 Mei 2013 - 30 Augustus 2013

New York

29 Januari 2010 - 26 Maart 2010

Terug naar Gambia

25 Januari 2008 - 25 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: