Nederlands weekend? - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Romy Aaij - WaarBenJij.nu Nederlands weekend? - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Romy Aaij - WaarBenJij.nu

Nederlands weekend?

Door: Roompje

Blijf op de hoogte en volg Romy

02 April 2008 | Gambia, Kololi

Haa hoi allemaal!

Nog maar een paar berichtjes voordat ik ga maar dat houd natuurlijk niet in dat mijn verhalen en avonturen minder worden (tutututu). :D

Afgelopen zaterdag hadden we weer eens een verassing in ons bed (nee geen Gambiaan) maar een heerlijke fijne HUGE kakkerlak GADVERDAMME. Ik lag op bed en toen liep dat ding naast me op me kussen! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa en GROOOT. wij vezellef weer te gillen en Eef moest het hele gebeuren filmen dus hilarisch om terug te zien. Onze entertainment man heeft ons uiteindelijk gered. Thank God! gadverdamme.

Zaterdagavond zijn we naar de wedstrijd Gambia- Maritanie iun het stadion geweest. Hahahah een soort gepromoveerd 1ste van VVS want 'echt' topvoetbal was het niet (voor zo ver ik dat kan bepalen he als trouwe derde helft supportster). Hahahah sorry !!. Maar de wedstrijd was wel leuk en iedereen was aan het juichen en doen. Wij natuurlijk om het allerhardst te aanmoedigen!. Mauritanie scoorde de eerste goal waardoor de overkant van het stadion helemaal uit ze dak ging en gelukkig scoorde ons landje niet veel later! Na de wedstrijd werd er nog een auto verloot maar Helaas! niet voor ons. Op de terugweg werden we het neit eens met een taxi chauf en dus hebben we het eerste stuk gelopen. Hahahah onze vrienden die mee waren zeiden dat dat beter was voor ons. ;) Na een tijdje met de hele kudde te hebben mee gelopen kregen we toch een taxi voor 50 Dalasi (1,5 euro en dan niet p.p maar voor 5 man). wij met ze 5en in een 4persoons tax wat natuurlijk ff gekiekt moest worden. Terug in Mansea snel douchen en daarna lekker shoarma gegeten. Na het eten kregen we dus het kakkerlakken verhaal hierboven en daarna maar ff aan de wijn bij Simple Simon zodat we toch nog een oog dicht deden.

Zondag zijn we uit eten geweest met Ab en Riet uit Abbekerk. Natuurlijk bij ons Fao restaurant Paradiso. Als cadeautje kregen we van de baas weer een fles wijn en na veel gezeur kregen we ook het geldbakkie mee die Ab en Riet zo leuk vonden hahah geweldig. Ze verdienen daar toch miljoenen aan ons dus een cadeautje kan der wel van af. Na het etentje gingen we uit met de jongens van Arch tour. Pfff... Wat een TOP avond (maar niet heus) We gingen een soort ' Jan huygen in de Ton dansie doen en al snel waren we er klaar mee. Eva kreeg nog een paar liefdes verklaringen en nadat we weer terug bij het hotel waren gingen we nog maar ff bij Simon zitten. Onze laatste vakantie dag want maandag meosten we weer naar school. Op school hebben we de kinderen leren vouwen en ff de tractaties van onze Abbekerkse bezoekers uitgedeeld. Allemaal blauwe tongen dus ff op de foto.

Nou mensen tot snel he! Vrijdag komt Nel dus voordat ik thuis ben komt er nog een verhaal op!

Oja, de foto's van Geoergetown staan onder dit bericht maarja daar kan ik nix aan doen hoor!!

See you!
Liefs Room


  • 02 April 2008 - 19:01

    Renske:

    Heey Room! Wat een leuke belevenissen weer (afgezien van die kakkerlak dan;)) Veel plezier nog even, geniet ervan!
    xxx renske

  • 03 April 2008 - 07:05

    Ka.NL:

    Hallo Romy,

    Wat ziet die boot er eng uit zeg, stoere onderneming weer. die foto's met blauwe tongen en blauwe brillen geweldig, nou die kids gaan jullie missen hoor.
    Veel plezier nog, and watchout for the bugs. hahaaha

    Groetjes Karen

  • 05 April 2008 - 06:13

    Mama:

    hoi room,
    de laatste week is in gegaan. Geniet er nog ff van. Niet teveel aan gisteren denken. Groetjes aan Nel, Jur en de meiden.

    dikke zoen mama

  • 14 April 2008 - 15:43

    Ilse:

    Heey room! Zit ik foto's van opa en oma Blank's vakantie in gambia te bekijken, zie ik jou in een keer voorbij komen op het schooltje! Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat ze bij jou langsgingen.
    Ik hoorde dat je vrijdag weer thuis bent gekomen, wat een belevenissen allemaal joh. Je zal wel weer moeten wennen hier in Nederland. Ik kom je vast wel weer op een kermis in westfriesland tegen!
    Groetjes Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Hier kunnen jullie al mijn resiverhalen lezen. Natuurlijk worden deze in mei weer ingevuld met ervaringen vanuit New York :D

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 76656

Voorgaande reizen:

11 Mei 2013 - 30 Augustus 2013

New York

29 Januari 2010 - 26 Maart 2010

Terug naar Gambia

25 Januari 2008 - 25 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: