de 2de week is alweer om. - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Romy Aaij - WaarBenJij.nu de 2de week is alweer om. - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Romy Aaij - WaarBenJij.nu

de 2de week is alweer om.

Door: Roompje

Blijf op de hoogte en volg Romy

09 Februari 2008 | Gambia, Kololi

Hoi luitjes!
Jaja,onze tweede week zit er ook al weer op, deze week is echt omgevlogen en we hebben ook weer een hoop egdaan op school. We hebben met alle kinderen van de school gepuzzeld. Iets wat ze nog nooit gedaan hebben maar waar ze wel het materiaal; voorhebben. WE hebben dit in groepjes van 4 gedaan en dit was echt geweldig om te doen.
De kinderen hadden er ontzettend veel plezier van.
(sommige letters doen het niet zo best op dit toetsenbord, ik moet af en toe flink hard typen :)) Internet is vandaag weer in een goede bui want het gaat lekker snel.
Ik kan alleen geen nieuwe foto's plaatjes want ik heb geen foto en videoruimte dus als iemand in een vrijgevige bui is kan die me dat ff cadeau doen. Staat heirnaast ergens op de site.

De hele week naar school geweest en 's ochtends bij het onbijt worden er bijna als vanzelfsprekend bananen van ons bord gestolen door onze huisapen.
Gisteren waren ik een Eef met z'n tweeen naar school want lidy voelde zich niet zo best. Op school aangekomen was er een leerkracht niet dus werd het onze taak om die klas over te nemen! hahaha lahcen (vooral als je de taal niet spreekt en je 60 kinderen tegelijk stil wilt hebben) hmmm.. :S Vrijdags is het sportdag dus we meosten het geld van de kinderen verzamelen, anders raken ze het tijdens eht sporten kwijt en de rest spreekt voor zich. Dus Eva en ik een namen lijst maken en het geld innen. Hahahaha dat was wel ff makkelijker gezegd dan gedaan. De namen van de kinderen zijn voor ons zoi onbekend dat we ook neit weten hoe we ze moeten schrijven. Dus wij maar wat op te schrijven en maar hopen dat wanneer we de namen bij het uitdelen van het geld goed oplazen, zodat ze ons begrepen en iedereen het goede aantal geld weer terug kreeg. Tot one verbazing was eht helemaal goed gegaan!!

Nou ik weet niet zo heel veel meer te vertellen maar dat komt misschien straks nog..
Liefs room

• 09 Februari 2008 - 11:36

Michelle:

hey room!

haha lullig, dat je dan opeens voor een klas van 60 kids komt te staan en dat ze dan allemaal moeten luisteren.. moeilijk. maar gelukkig is het gelukt!
    veel plezier nog, en geniet er lekker van want je de 2e week is al om.. tijd gaat snel!! xxxx

• 09 Februari 2008 - 12:42

Mayo:

Heej Room!
    Wat een super gave foto's!!
    Bruut dat je voor de klas mocht staan! Jammer dat er zoveel kinderen waren zeker! :P Al die namen! Tsjee, wat een gedoe!
    Nou meissie,
    Succes!
    Liefs,

• 10 Februari 2008 - 09:10

Klaas:

ze hebben daar nog nooit van hans anders gehoord denk maar hoe komen jullie aan die ome john brillen?

• 10 Februari 2008 - 16:45

Matty :

he wijfie
    jou staat ook alles he,haha
    gaaf die brillen.xx

• 11 Februari 2008 - 13:00

Nel Bus:

Voor Romy Aay en Lidy Zuydam en Eva Smit.
    € 10,- gekregen van A.M. van Berkel
    Ik heb er maar extra foto-en videoruimte voor gekocht meiden.
    Groetjes van Nel Bus.

• 11 Februari 2008 - 15:01

Paul:

Hey chick
    Gelukkig heb je het naar je zin en heb je wat te doen...
    Over dat bananen stelen van je bord... het blijven toch negers he!!

ps De Carnaval was BELACHELIJK GOED!! (1e in Opmeer en publieksprijs en 2e in dat gierige dorp Hoogwoud. Natuurlijk ook 5 dagen dronken geweest HaHa)

• 11 Februari 2008 - 15:02

Paul:

Oh ja...
    Dikke zoen!!!!

• 12 Februari 2008 - 20:41

Margret:

Leuk Roompie, dat jullie het naar je zin hebben! Hartstikke leuk die foto's!

groet, van ons uit de Toko X
    en Lidy beterschap

• 13 Februari 2008 - 11:14

Margriet En Gerrit:

Hallo Romy, zoals we merken heb je het allemaal pittig onder controle, houwen zo. Geniet ervan, geef nooit je adres, misschien een beetje lullig, maar bij vrienden is het gebeurd dat ze ineens voor de deur stonden. Woiffie, maak er wat moois van.

M & G

• 16 Februari 2008 - 13:33

Veronique:

Hoi meiden

Wat leuk dat jullie op de juneschool zijn in Gambia,we hoorden het in de sauna van oostwoud,via hun kom ik ook aan jullie adres.
    Wij sponsoren op " jullie" school een lerares,ze heet Jabou we zijn zelf in januari geweest,willen jullie haar de groeten doen van Kees en Veronique? er zijn ook 2 enveloppen onderweg met paracetamol,pleisters,enz

groetjes van kees en veronique uit hauwert

email:
    keesenveronique@quicknet.nl