Vakantie! - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Romy Aaij - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Romy Aaij - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Roompje

Blijf op de hoogte en volg Romy

15 Maart 2008 | Gambia, Kololi

Hoi Nederland :p

Vandaag is de eerste dag van onze paasvakantie! Lekker hoor. We gaan zo uit eten met de vriendjes van Lidy en Eva. Gisteren hebben we Sjaak en Bonny (en aanhang) gedag gezegd en hebben we nog ff wat lekkere versnaperingen gehad! hahahah (en mama maar denken dat ik hier afval :S)

De hele week weer naar school geweest, en aan onze opdracht gewerkt (A).
Ik denk dat dit een heel kort berichtje wordt want ik weet niet veel te schrijven. Volgende week gaan we weer eens een excursie doen en dan komt nel al weer bijna op bezoek.

Mensen over 25 daggies ben ik er weer!!!!!

Liefs Room

• 15 Maart 2008 - 19:09

Sjaak En Vera:

ohhhh.... afvallen dus
    niet meer zo lekker eten 's avonds. Nee hoor, grapje. We missen zeker het lekkere eten alweer. Nu fijn 2 weken vrij. Lekker op stap en geniet ervan.
    groetjes Sjaak en Vera

• 15 Maart 2008 - 21:58

Anne:

Romy!
    Vakantie? Alsof je nog geen genoeg vakantie hebt;). Een mooie kans om wat meer van het land te kunnen zien! Jammer dat al jou visite alweer weg is. Gelukkig staan nu de zus en zwager van Lidy alweer voor de deur! Room, geniet van je twee weken paasvakantie! Ik zal vanavond een borrel op je drinken:). Dikke kus Anne

• 17 Maart 2008 - 08:01

Klaas:

Vakantie in een vakantie dat is ook apart.Het weer is hier nog steeds om te huilen dus geniet er nog maar lekker van.
    Is je ragebol al weer een beetje in model?Dikke zoen van je vader!!

• 17 Maart 2008 - 13:11

hallo Romy, wat een ervaring doe je op zo
    Jullie genieten heel erg,lees ik.De verhalen zijn leuk om te lezen.Geniet er nog maar lekker van, zeker van de warmte want hier is 't bokkoud.Heel veel groetjes van Sam en Maria

• 17 Maart 2008 - 13:11

hallo Romy, wat een ervaring doe je op zo

• 17 Maart 2008 - 13:12

sorry, 2x geklikt

• 17 Maart 2008 - 16:48

Ellen:

Hee Romy,
    Via de sms van je moeder de link gekregen naar je site.
    Meid wat een ervaring om daar je stage te kunnen lopen!
    Zo te zien (en lezen)krijg je zelfs daar nog visite,lekker populair!!
    Wat een snoepies die kindertjes,daar beginnen toch de hormonen van door je lijf te gieren...
    Geniet er nog maar lekker van de komende maand,en omdat iedereen het toch over het weer heeft,wij hebben nu natte sneeuw!!!VROLIJK PASEN.
    We willen ook gewoon in de zon op een terrasje zitten!!

Groetjes Ellen.
    (Stef,Sjoerd&Joost)

• 18 Maart 2008 - 19:58

Sjaak En Bonny:

Hey Romy, Lidy en Eva,

Is de rust weergekeerd in Kololi, nu wij weg zijn ? Wij hebben het erg naar ons zin gehad bij jullie. De terugreis is ook
    goed verlopen. Geen vertraging en het beeld van Gerrit is ook zonder kleerscheuren aangekomen ! Nog veel plezier in jullie vakantie en doe
    iedereen de groeten,

Sjaak en Bonny

• 20 Maart 2008 - 10:55

Bram:

he room!!
    je hebt ongelofelijk veel meegemaakt!! echt gaaf.. en wij zitten nog maar koud in nederland terwijl jij gewoon neger bruin bent.. succes voor de komende drie weken,, en geniet van je vakantie!!