nog 13 - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Romy Aaij - WaarBenJij.nu nog 13 - Reisverslag uit Opmeer, Nederland van Romy Aaij - WaarBenJij.nu

nog 13

Door: Roompje

Blijf op de hoogte en volg Romy

12 Januari 2008 | Nederland, Opmeer

Jaja, nog 13 nachtjes en dan gaat het gebeuren. We kunnen alle3 bijna niet wachten en zijn helemaal klaar met alles regelen.
We vliegen de 25ste om half 3 en komen dus rond een uurtje of 8 aan in Gambia.
wij kunnen de laatste tijd nergens anders meer aan denken dan aan onze stage dus t wordt nu toch echt tijd dat we gaan.
Maar voordat het zover is, zie ik de meeste van jullie de 18de nog voor een borrel in Vol. Echt nu al super dat ik zoveel reacties van jullie krijg, ik houd jullie goed op de hoogte en ben benieuwd wat ons allemaal te wachten staat...
Doeg luitjes! tot de 18de!!

Liefs..

• 12 Januari 2008 - 14:52

Linda:

Heey chick!
    Enorm veel plezier in Gambia! Gaat al hard he..! Ik ga volgende week zaterdag al naar Dublin! Ik zal je volgen!
    x Linda
    lindalokkers.waarbenjij.nu

• 12 Januari 2008 - 16:31

Sanniej!:

Heeej Room!

Jaja nog maar 13 nachtjes en dan moet ik 3 maanden zonder je......
    Elke dag alleen met de trein:S
    Leuk hoor skat, lekker van genieten en ik ben de 18e van de partij hoor!:D

Kusje....

• 12 Januari 2008 - 16:39

Matty:

jaja t komt nu heel dicht bij wijfie,..
    gaaf he.

• 15 Januari 2008 - 14:05

Romy:

Hai room,

spannend....komt nu wel erg dicht bij he;) maar komt helemaal goed, jij zal je daar vast vermaken en veel leren! alvast heel veel plezier en succes...dikkekus Room s

• 15 Januari 2008 - 17:57

Tessa:

haaay meissie

heel veel plezier op deze stage maar dat gaat zeker lukken...En vooral lekker genieten en veel leren...

tot snel meissie(K)

• 18 Januari 2008 - 15:16

Marjolein:

Heej BIlmaat!
    Vanaaf nog ff knallen met je! Daarna duurt het weer een tijd tot we je weer zien! Dus dáárna maar ff flink knallen ;)
    Nou tot vnvnd wijffie!
    Kus!

• 25 Januari 2008 - 17:43

Cindy:

Hey Room,
    Heb je een goede reis gehad? Wat een wereld van verschil als je er zo meteen bent! Dat zal wel even wennen zijn! Ik ben benieuwd naar je eerste reactie!
    xx Cindy

• 25 Januari 2008 - 18:09

Mama:

ha die room,
    ik denk dat je nu inmiddels wel op de plaats van bestemming bent. heb je een goeie vlucht gehad?
    nou meiden veel plezier en tot woensdag...
    dikke zoen mama

• 25 Januari 2008 - 21:31

Marleen:

Hee nichie!!

Hoe is het?? Heb je een goede vlucht gehad? Hoop dat je een onwijs mooie tijd gaat krijgen en dat je heel veel ziet en leert. Leuk dat je moeder en Henk langskomen. Heel veel plezier!!

Groetjes Marleen

• 25 Januari 2008 - 23:17

Henk:

Heee Rooooooom,
    Hoe is het ermee?
    Goede vlucht gehad?
    Een verschil in cultuur maar ook in temperatuur. Las net dat het er 30 C was vandaag, lekker hoor
    Dikke kus, ook van Anna.
    Henk

• 26 Januari 2008 - 06:55

Monique:

Hey Romy!
    Als het goed is zit je nu op de plek van bestemming. Het is er mooi weer had ik al gezien. Geniet ervan, laat alles rustig op je inwerken, want het is een geheel andere wereld waar je nu bent.
    Ik hoop dat je een leuke stage hebt, veel kunt leren en toch nog tijd hebt om wat te zien van dit mooie land.

XX Monique

• 26 Januari 2008 - 09:38

Henk:

Hoi Room, hoe was je eerste nacht?
    Kon je een beetje slapen?
    Zie net op internet dat het de hele week rond de 33 C schommelt met als uitschieter morgen met 36 C in Banjul. Zweten!!!!!
    AZ heeft wederom verloren, dit keer met 0 - 3 van Willem 2.

Groetjes Henk

• 27 Januari 2008 - 03:18

Rosanne:

Romy heel veel plezier daar!

• 27 Januari 2008 - 21:34

Nico En Ineke:

Hoi Romy,
    Wat een onderneming voor jou, maar een prachtige ervaring lijkt ons. We wensen je een geweldige tijd daar en we zullen je belevenissen volgen op de weblog. Leuk dat mama en Henk je al zo snel komen opzoeken.
    Groetjes van ons